Адрас:
223311, Мінская вобл.,
г.Беразіно, вул. Кастрычніцкая, 18
Тэлефон:+375 (1715) 5-58-41

 

Аддзел па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Агульная інфармацыя аб службе «адно акно»

 

СЛУЖБА «АДНО акно»

Адрас: 223311, Мінская вобл., Г. Беразіно, вул. Кастрычніцкая, 18, каб.№ 3 (1-й паверх),

тэл. / факс 801715-56794, 801715- 60118, 142. Е-mail: Гэты Адрас электроннай пошто абарона пекла спам-ботаў. У вас павінен Быць уключаны JavaScript для Прагляд.

 

Спецыялісты ўпраўлення забеспячэння функцый службы «адно акно» КВУП   «ДВЦ Мінскага абласнога выканаўчага камітэта»: Жукоўская Юлія Уладзіміраўна, Бахановіч Святлана Мікалаеўна

 

Рэжым працы службы «адно акно»: 
панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 8.00 да 17.00

серада 8.00 да 20.00 
1-я субота месяца з 9.00 да 13.00 
выхадныя дні: субота (акрамя першай), нядзеля, святочныя дні

Служба «адно акно» створана рашэннем Бярэзінскага райвыканкама ад 16 кастрычніка 2018г. № 1665 «Аб стварэнні службы« адно акно »і зацвярджэнні Рэгламенту працы» ў мэтах выканання задач і функцый, вызначаных Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 мая 2018г. №202 «Аб службе адно акно».

Мэта службы «адно акно» - забеспячэнне ў адным месцы прыёму заяў зацікаўленых асоб аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур і выдача адміністрацыйных рашэнняў па іх.

Асноўныя задачы службы «адно акно»:

- забеспячэнне рэалізацыі заяўнага прынцыпу «адно акно» пры звароце зацікаўленых асоб за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур;

- стварэнне ўмоў для падачы ў адным месцы зацікаўленымі асобамі заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;

- аказанне бясплатнай кансультацыйнай дапамогі па пытаннях падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

- забеспячэнне своечасовай і якаснай падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

- выдача адміністрацыйных рашэнняў;

-выдача унікальнага ідэнтыфікатара.

Непасрэднае кіраўніцтва арганізацыяй дзейнасці службы «адно акно» ажыццяўляе кіраўнік справамі райвыканкама Бурцаў Міхаіл Пятровіч (тэл. 801715 55383); каардынацыя дзейнасці службы «адно акно» ўскладзена на аддзел па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама (начальнік - Аскірка Наталля Леанідаўна, тэл. 801715 55045).

У адпаведнасці з артыкулам 14 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. №433-3 "Аб асновах адміністрацыйных працэдур» заяву зацікаўленага асобы можа быць пададзена ў вуснай, пісьмовай і электроннай форме.

Заяву зацікаўленай асобы аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, атрыманні адміністрацыйных рашэнняў і падачы (адкліканні) адміністрацыйных скаргаў у электроннай форме падаецца праз адзіны партал электронных паслуг пасля атрымання да яго доступу:

-без выкарыстання сродкаў ідэнтыфікацыі;

-з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара зацікаўленага асобы (акрамя выпадкаў, калі зацікаўленым асобай з'яўляецца юрыдычная асоба), парадак атрымання якога вызначаецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь;

-з выкарыстаннем асабістага ключа электроннага лічбавага подпісу, сертыфікат адпаведнага адкрытага ключа якога выдадзены рэспубліканскім які сведчыць цэнтрам Дзяржаўнай сістэмы кіравання адкрытымі ключамі праверкі электроннага лічбавага подпісу Рэспублікі Беларусь.

Спосаб доступу да адзінага парталу электронных паслуг для падачы заявы зацікаўленай асобы ў электроннай форме вызначаецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь у пераліку адміністрацыйных працэдур, якія падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг.

У службе «адно акно» арганізавана кансультатыўная дапамога па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур па адзіным рэспубліканскаму даведачна-інфармацыйнаму тэлефонным нумары 142, набраўшы які можна даведацца:

-о найменні адміністрацыйных працэдур;

-о пераліках дакументаў і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

-о тэрмінах ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

-о тэрміны дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;

-о памерах платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;

-о часу прыёму, месцазнаходжанне, нумары службовага тэлефона, прозвішчы, імя, імя па бацьку, пасады работніка, вядучага прыём грамадзян па пытанні ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

-о правах і абавязках грамадзян пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;

-о парадку і тэрмінах абскарджання прынятых адміністрацыйных рашэнняў.

Звесткі пра вышэйстаячай арганізацыі:

Мінскі абласны выканаўчы камітэт, ўпраўленне па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб (220030, г.Мінск, вул. Энгельса, 4, тэл. 8 (017) 5004256, начальнік упраўлення: Таранда Аксана Мікалаеўна);

Камунальнае вытворчае ўнітарнае прадпрыемства   «ДВЦ Мінскага абласнога выканаўчага камітэта» (20039, г. Мінск, вул. Чкалава, 5, дырэктар: Гордеюк Андрэй Васільевіч, тэл. 500-45-07, факс 500-47-47, e-mail: Гэты Адрас электроннай пошто абарона пекла спам-ботаў. У вас павінен Быць уключаны JavaScript для Прагляд. ).

221 разоў (а)